Algemeen:
Zorg ervoor dat u op tijd aanwezig bent op uw afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor haar of hem is gereserveerd.
Wanneer u te laat op de afspraak komt gaat dit helaas van uw behandeltijd af. De kosten van de gehele behandeling worden echter wel in rekening gebracht
U kunt tot 48 uur van te voren de behandeling kosteloos verzetten of annuleren. Wanneer u binnen 48 uur de afspraak afzegt wordt er 50% van de door u gekozen behandeling in rekening gebracht.
Klachten:
Indien de cliënt een klacht heeft over een behandeling zal deze zo spoedig mogelijk maar wel uiterlijk binnen 7 dagen schriftelijk gemeld moeten worden aan Pedicure bij Cindy. De cliënt krijgt dan binnen 7 dagen, na ontvangst van deze klacht, een adequaat antwoord. Bij een gegronde klacht zal de behandeling nogmaals uitgevoerd worden voor rekening van Pedicure bij Cindy.
Garantie:
Op de pedicure behandeling geeft Pedicure bij Cindy 7 dagen garantie. Deze garantie vervalt, wanneer deze melding niet binnen deze 7 dagen gemeld is. Het melden van de klacht mag per whatsapp worden gedaan.
Cadeaubonnen:
Bij Pedicure bij Cindy kunt u een cadeau bon kopen in ieder gewenst bedrag.
- Cadeaubonnen kunnen gebruikt worden voor behandelingen en/of producten.
- Cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig.
- Cadeaubonnen kunnen niet worden ingewisseld voor contanten
Betalingen:
Worden bij voorkeur met de pin gedaan.
Contant betalen kan natuurlijk ook.
Persoonsgegevens en privacy:
Pedicure bij Cindy zal bij een intake alle relevante, persoonlijke en medische gegevens van de cliënt opnemen en in een digitaal bijhouden. Deze gegevens zijn noodzakelijk voor het kunnen uitvoeren van de pedicure behandeling. Deze gegevens worden volgens de richtlijnen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens vertrouwelijk behandeld.